قیمت کاهش یافت !

آموزش 3ds Max 2017

20%

آموزش 3ds Max 2017

جدید

336,000 ریال

420,000 ریال

این محصول را در تلگرام به اشتراک بگذارید! این محصول را در تلگرام به اشتراک بگذارید!

محصولات دیگر در همان شاخه:

توضیحات

آموزش 3ds Max 2017 - دوره مقدماتی

image۱ - ورود به برنامه
مقدمه - محیط عمومی برنامه - نوار منو - نوار ابزار اصلی - نماهای دید

۲ - ابزارهای کنترل Viewportها
ابزارهای بزرگ نمایی - ابزارهای مرور Viewportها - ابزارهای چرخاندن Viewportها

۳ - مکعب دید
کار با مکعب دید - تنظیمات مکعب دید (۱) - تنظیمات مکعب دید (۲)

۴ - ابزار Steering Wheels
ابزار Steering Wheels

۵ - مدیریت Viewportها
روش طرح بندی Viewportها - حالت های مختلف نمایش اجسام - ویرایش محدوده Render - غیرفعال کردن Viewportها

۶ - افزودن تصویر به پشت زمینه
افزودن تصویر به پشت زمینه

۷ - ایجاد و ذخیره فایل ها
ایجاد سند جدید - ذخیره و باز کردن فایل ها

۸ - پانل دستور
کار با Command Panel - کار با Roll Outها

۹ - درج و ویرایش اجسام
امکانات سربرگ Create - ایجاد جسم هندسی Box - روش های طراحی Box - تغییر نام و رنگ - اصول و روش های انتخاب

۱۰ - اجسام هندسی استاندارد
جسم هندسی Sphere - اجسام هندسی Cylinder و Torus - سایر اجسام هندسی استاندارد (۱) - سایر اجسام هندسی استاندارد (۲)

۱۱ - اجسام هندسی Extend
اجسام هندسی hedra و ChamferBox - اجسام هندسی Oil Tank و Spindle - اجسام هندسی Gengon و Prism - جسم هندسی Torus Knot - سایر اجسام هندسی Extend

۱۲ - منوی Geometry
منوی Geometry

۱۳ - درج انواع در و پنجره
ایجاد انواع در - کار با پنجره های Awning - کار با سایر انواع پنجره ها

۱۴ - درج و ویرایش گونه های گیاهی
درج گونه های گیاهی و درخت ها - ویرایش گونه های گیاهی و درخت ها

۱۵ - ایجاد دیوار و پلکان
ایجاد دیوار - ایجاد پلکان - تنظیمات پلکان

۱۶ - انتخاب ناحیه ای
انتخاب ناحیه ای

۱۷ - کار با ابزارهای ویرایشی
ابزار Select & Move - ابزار Select & Rotate - تغییر اندازه اجسام

۱۸ - تکثیر اجسام
تکثیر توسط گیزموی حرکتی - تکثیر توسط گزینه Clone

۱۹ - قرینه سازی
قرینه سازی

۲۰ - آزمون عملی
۶ دوره آزمون عملی

 

آموزش 3ds Max 2017 - دوره متوسط

image۱ - گروه بندی اجسام
گروه بندی اجسام

۲ - سربرگ Modify
سربرگ Modify - تغییر تعداد Segmentها - تنظیم پارامترهای کره و استوانه - تنظیم پارامترهای سایر اجسام

۳ - طراحی سیب
ساخت بدنه سیب - افزودن ساقه به سیب

۴ - ترسیم خط
جسم دو بعدی Line - روش های ترسیم خط

۵ - کار با رول آوت Rendering
پارامترهای رول آوت Rendering - اجسام Arc، Circle و NGon

۶ - درج و ویرایش متن
درج و ویرایش متن

۷ - درج و ویرایش اجسام دو بعدی
اجسام Egg، Rectangle و Ellipse - اجسام Star، Helix و Section - ویرایش Splineها (۱) - ویرایش Splineها (۲)

۸ - اصول و تنظیمات Render
اصول Render - تنظیمات Render

۹ - نور پردازی
اصول مقدماتی نور پردازی - نورهای Spot - سایر انواع نور

۱۰ - تنظیم نورها
تنظیمات عمومی نورها - تنظیم رنگ و شدت نور

۱۱ - جلوه های نوری
کار با جلوه های نوری - تنظیمات عمومی جلوه های نوری - طراحی افکت تابش نور خورشید

۱۲ - کادر Material Editor
امکانات کادر Material Editor - تنظیمات کادر Material Editor (١) - تنظیمات کادر Material Editor (٢) - رول آوت های کادر Material Editor - رول آوت Blinn Basic Parameters

۱۳ - ایجاد متریال توسط Mapها
ایجاد متریال توسط Mapها

۱۴ - انواع Shaderها
کار با انواع Shaderها - متریال فلزی و شیشه ای (۱) - متریال فلزی و شیشه ای (۲)

۱۵ - ایجاد متریال سیب
ایجاد متریال سیب

۱۶ - اصلاح ساختار اجسام
اصلاح ساختار سیب توسط متریال ها - ایجاد متریال پرتقال

۱۷ - ایجاد سایر انواع متریال ها
ایجاد متریال برگ - ایجاد متریال شیشه و چاقو - ایجاد متریال دیوار و کف

۱۸ - طراحی مهره سرباز
ترسیم اولیه مهره سرباز - ویرایش خطوط محیطی - سه بعدی سازی مهره سرباز

۱۹ - طراحی مهره رخ و فیل
طراحی مهره رخ - اصول و مبانی اشتراک اجسام - طراحی مهره فیل

۲۰ - آزمون های عملی
۶ دوره آزمون عملی

 

آموزش 3ds Max 2017 - دوره پیشرفته

image۱ - درج و ویرایش دوربین ها
درج دوربین - اصول ویرایشی دوربین ها

۲ - تنظیم پارامترهای دوربین
تنظیم پارامترهای دوربین (۱) - تنظیم پارامترهای دوربین (۲)

۳ - ایجاد انیمیشن
اصول ایجاد انیمیشن - ایجاد انیمیشن توسط Auto Key - ایجاد انیمیشن توسط Set Key

۴ - کادر Time Configuration
تنظیمات Timeline - تنظیم نحوه نمایش انیمیشن

۵ - ذخیره انیمیشن
ذخیره انیمیشن (۱) - ذخیره انیمیشن (۲)

۶ - تنظیم حرکت انیمیشن
کنترل حالت حرکت انیمیشن - شبیه سازی حرکت گوی - کادر محاوره ای Curve Editor - تغییر نمودارها و منحنی های حرکتی

۷ - سایر روش های ایجاد انیمیشن
استفاده از جسم Dummy - ایجاد Noise Animation

۸ - ایجاد و ویرایش اسکلت
ایجاد و حرکت دادن اسکلت - کنترل دویدن و پریدن اسکلت

۹ - ویرایش حرکات اسکلت
افزودن Footstepها - تغییر مسیر و حذف Footstepها - حرکت استخوان های اسکلت

۱۰ - آماده سازی کاراکتر و درج اسکلت
آماده سازی کاراکتر - درج اسکلت بر روی کاراکتر

۱۱ - تغییر ابعاد استخوان ها
تغییر ابعاد استخوان ها

۱۲ - افزودن انواع استخوان ها
درج انگشت برای اسکلت - ایجاد مهره های گردن - ایجاد زائده پشت سر

۱۳ - اتصال اسکلت به کاراکتر و ایجاد حرکت
اتصال اسکلت به کاراکتر - ایجاد حرکت برای کاراکتر

۱۴ - ایجاد و ویرایش پرچم
نحوه ایجاد پرچم - ویرایش حرکت پرچم - بافت پارچه - افزودن عامل باد

۱۵ - ساخت و ویرایش مو
ساخت مو - ویرایش مو (۱) - ویرایش مو (۲)

۱۶ - طراحی لوگو
ایجاد و ویرایش خطوط محیطی - تعیین میزان گرد شدگی خطوط - ایجاد لوگوی سه بعدی

۱۷ - نورپردازی Light Tracer
اصول نور پردازی Light Tracer - اصول ویرایشی Light Tracer - تنظیمات Light Tracer (١) - تنظیمات Light Tracer (٢)

۱۸ - ویژگی Snapping
ویژگی Snapping (١) - ویژگی Snapping (٢)

۱۹ - طراحی داخلی
ترسیم دیوار - ترسیم پنجره و درج متریال - ایجاد سقف و کف - چیدن مبلمان

۲۰ - آزمون های عملی
۶ دوره آزمون عملی

نقد و بررسی کاربران

سبد خرید 0 محصول محصول‌ها (خالی)    

سبد خرید من

هیچ محصولی وجود ندارد

تعیین خواهد شد ارسال
0 ریال مجموع

پرداخت مشاهده

بانک نرم افزار

محصولات پرفروش

تولید کننده‌ها


گروه طراحی آرمین

برترین خودآموز زبان انگلیسی sweet-english با 20 درصد تخفیف ویژه در بانک نرم افزار پیمان برای کسب اطلاعات و سفارش این محصول میتوانید با شماره تلفنهای 09127386918 و 02165569097 تماس حاصل فرمایید