قیمت کاهش یافت !

آموزش نرم افزار تری دی مکس 3Ds MAX 2016

20%

20 درصد تخفیف در صورت پرداخت آنلاین

جهت اعمال تخفیف از کلید افزودن به سبد خرید استفاده کنید

آموزش نرم افزار تری دی مکس 3Ds MAX 2016

Autodesk شرکتی آمریکایی است که تمرکز تولید خود را بر روی تولید نرم افزار های طراحی سه بعدی در زمینه های انیمیشن . معماری . صنعت و ... قرار داده است و نرم افزار 3d max یک از قوی ترین نرم افزار ها در زمینه طراحی انیمیشن و طراحی 3 بعدی است.

جدید

200,000 ریال

250,000 ریال

این محصول را در تلگرام به اشتراک بگذارید! این محصول را در تلگرام به اشتراک بگذارید!

محصولات دیگر در همان شاخه:

توضیحات

شماره شناسنامه اثر : 050431-13394-8

زمان آموزش : 16 ساعت
محتویات بسته : 2DVD

♦ همراه با نرم افزار  3Ds MAX 2016 (نسخه 64 بیتی)
♦ به همراه فایل مثالهای آموزش داده شده
♦ به همراه آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
♦ آموزش به شیوه مالتی مدیا و به زبان فارسی
  

آنچه در این مجموعه خواهید آموخت:


فصل اول : آشنایی با مفاهیم انیمیشن :
1. آشنایی با گرافیک کامپیوتری
2. تاریخ چه انیمیشن
3. اصول  متحرک سازی
4. آشنایی با تکنیک های ساخت انیمیشن
5. اصول رنگ ، نور، دوربین و گرافیک
6. شیوه های ساخت انیمیشن
7. انواع انیمیشن کامپیوتری
8. کارتون
9. انیمه چیست؟
10. مانگا چیست؟
11. روتوسکوپی چیست؟
12. قوانین انیمیشن
13. تاریخچه انیمیشن ایران
14. ساخت انیمیشن با 3Ds MAX

فصل دوم : آشنایی با محیط 3ds max 2015
1. آشنایی با اجزای اصلی نرم افزار
2. آشنایی با منوی File
3. آشنایی با منوی Edit
4. آشنایی با منوی Group
5. آشنایی با نوار ابزار
6. آشنایی با نما ها
7. آشنایی با کادر Viewport Background
8. آشنایی با منوی Views
9. نمایش ، پنهان کردن اجسام و منجمد کردن اجسام
10. آشنایی با Grid
11. پشتیبانی از فایل های Inventor ، Sketch up ، SAT File ،Open EXR و SGI Images

فصل سوم : انتخاب و جایجایی :
1. آشنایی با منوی Tools
2. انتخاب اجسام بوسیله کادر انتخاب و پنجره انتخاب
3. انتخاب اجسام بوسیله نام و از طریق منوی Edit  و استفاده از گروه ها
4. معکوس کردن انتخاب ، انتخاب موضوعات مشابه و انتخاب از طریق رنگ
5. آشنایی با سیستم مختصات
6. جابجایی ، دوران و مقیاس گذاری اجسام
7. تغییر اجسام به طور دقیق
8. همتراز نمودن اجسام
9. استفاده از ابزار Array و Clone
10. استفاده از ابزار Mirror  و Spacing
11. تنظیمات ابزار Snap و Grid

فصل چهارم : ترسیمات دوبعدی :
1. آشنایی با ترسیمات Line ، Rectangle ، Circle و Ellipse
2. آشنایی با ترسیمات Arc ،Donut  ، Ngon ، Star وHelix
3. آشنایی با کرکره های رندرینگ ، Interpolation و Creation Method
4. متن و مقطع
5. ترسیم منحنی های Nurbs
6. ترسیم منحنی های توسعه یافته
7. سه بعدی سازی متن

فصل پنجم : ترسیمات سه بعدی :
1. آشنایی با ترسیمات Sphere ، Box ، Cone ، Cylinder وTube  
2. آشنایی با ترسیمات Geosphere ،Torus  ،Pyramid  و Teapot
3. آشنایی با ترسیمات Hedra ،Torusknot  ، Chamfer Box
4. آشنایی با ترسیمات Chamfer CYL ، OILTank و Capsul
5. آشنایی با ترسیمات Spindle ، L-Ext ،C-Ext  و Gengon 
6. آشنایی با ترسیمات Ring Wave
7. آشنایی با ترسیمات Hose ، Prism
8. ترسیم سطوح شبکه ای

فصل ششم : استفاده از لایه بندی :
1. ایجاد لایه و مرتبط سازی اشیاء با لایه ها
2. پنهان سازی لایه ها و فریز کردن اشیاء
3. تغییر نام و حذف لایه ها
4. مرتب سازی ، فعال سازی و تغییرات بر اشیاء از طریق پنجره لایه ها
5. آشنایی با نوار ابزار لایه ها

فصل هفتم : آشنایی با اصلاح کننده ها :
1. آشنایی با پنل Modify  و Modifier Stack
2. دستور Bend  و Displace
3. دستور Taper،Twist و Noise
4. دستور Push ،Ripple و Skew
5. دستور Slice، Spherify ،Squeeze و Stretch
6. دستور Wave و Lattice
7. دستور Material ،Melt ،Meshsmooth و Symmetry
8. دستور UVW map
9. دستور Extrude،Lathe و Bevel profile
10. دستور FFD Box، FFD CYI ،Tessellate و Optimize
11. آشنایی با Graphic modeling tools

فصل هشتم : آشنایی با Editable mesh و Editable spline
1. انتخاب یک قسمت از یک جسم
2. استفاده از دستور Volume select
3. ویرایش اجسام مش
4. استفاده از دستور Weld
5. بریدن ،حذف و ایجاد یک جسم مش
6. آشنایی با Edit Spline
7. آشنایی با منوی Geometry

فصل نهم : اجسام مرکب:
1. دستور Morph  و Scatter
2. دستور Connect و Shapemerge
3. دستور Conform
4. دستور Loft
5. دستور proBoolean و ProCutter

فصل دهم : مواد و نقوش:
1. آشنایی با Material Editor
2. ابزار های ویرایش مواد
3. آشنایی با کرکره Shade Basic Parameters
4. آشنایی با کرکره Blinn Basic Parameters
5. آشنایی با کرکره Extended Parameters و معرفی سایر موارد
6. آشنایی با کرکره Maps
7. استفاده از کتابخانه مواد
8. ذخیره کردن مواد و تعیین رنگ
9. ساختن نقوش بافت
10. ساخت نقوش بامپ و نقوش شفاف
11. استفاده از نقوش انعکاس
12. آشنایی با Slate Material Editor
13. آشنایی با Map To Material Conversion
14. آشنایی با Substance procedural Textures

فصل یازدهم : جلوه ها و سیستم های ذره ای:
1. آشنایی با سیستم ذره ای
2. آشنایی با پارامتر های سیستم ذره ای کولاک و اسپری
3. افکت Hair and fur و Lens effects
4. افکت Blur ،Brightness and Contrast و Color Balance
5. افکت Depth of field ، File Output ،File Grain و Motion Blur
6. افکت Fine  و Fog
7. افکت Volume fog و Volume Light

فصل دوازدهم : نورپردازی:
1. آشنایی با نور و انواع آن
2. ایجاد نور متمرکز
3. ایجاد نور Omni
4. ایجاد نور Free Directional و Sky Light
5. ایجاد نور خورشید و Day Light
6. آشنایی با سایه ها
7. تنظیمات سایه ها
8. کنترل نورپردازی
9. اعمال تنظیمات به نور
10. متحرک سازی نور

فصل سیزدهم :دوربین:آموزش تری دی مکس
1. ایجاد یک دوربین هدف دار و دوربین آزاد و دوربین فیزیکی
2. تغییر و تنظیم دوربین
3. روش تنظیم محدوده دید
4. آشنایی با مجموعه کلید های ویرایش دوربین ها
5. نحوه استفاده از Depth of field parameters و Motion Blur
6. متحرک سازی دوربین
7. آشنایی با تنظیم سرعت و حرکت دوربین
8. نحوه انتخاب دوربین و قفل کردن دوربین روی اشیاء
9. هماهنگ سازی دوربین با نماها و اشیا
10. آشنایی با نحوه مسیر دهی به دوربین

فصل چهاردهم : رندر
1. آشنایی با رندر
2. آشنایی با Render OutPut
3. آشنایی با سربرگ رندر
4. رندر کردن تصویر
5. رندر کردن تصاویر بصورت سری و تهیه یک فیلم
6. آشنایی با دستور Print Size Assistant
7. آشنایی با Quick Silver hardware
8. آشنایی با Nitrous Graphics
9. آشنایی با Iray render

فصل پانزدهم : انیمیشن
1. آشنایی با انیمیشن و دکمه های کنترلی
2. تنظیم فریم های کلیدی
3. کار با کلید ها
4. کنترل کننده های انیمیشن
5. استفاده از Curve editor
6. آشنایی با کنترل کننده Bezier
7. افزودن صدا به انیمیشن
8. استفاده از محدودیت مسیری در انیمیشن
9. اتصال اشیا و متحرک سازی اتصال
10. متحرک سازی کارکترها
11. متحرک سازی با استفاده از دستور Morph
12. آشنایی با create preview animation
13. افزایش جمعیت

فصل شانزدهم : عناوین جدید و توسعه یافته در 3Ds MAX 2016
1. ویژگیهای جدید 3Ds MAX 2016
2. بهبودهای جدید در Quaternion Skinning , OpenSubdiv , Shader FX
3. ساخت گراف در مکس
4. ساخت یک محیط بوسیله ساخت گراف در مکس
5. راهنمایی های سریع : محیط کاری جدید
6. راهنمایی های سریع : محیط کاری جدید - نوار Get Started
7. راهنمایی های سریع : محیط کاری جدید - نوار Object Inspection

نقد و بررسی کاربران

سبد خرید 0 محصول محصول‌ها (خالی)    

سبد خرید من

هیچ محصولی وجود ندارد

تعیین خواهد شد ارسال
0 ریال مجموع

پرداخت مشاهده

بانک نرم افزار

محصولات پرفروش

تولید کننده‌ها


گروه طراحی آرمین

برترین خودآموز زبان انگلیسی sweet-english با 20 درصد تخفیف ویژه در بانک نرم افزار پیمان برای کسب اطلاعات و سفارش این محصول میتوانید با شماره تلفنهای 09127386918 و 02165569097 تماس حاصل فرمایید